nurturkdal benım oğlum hep gunduz yatıyordu gecelerı sabaha kadar uyumazdı 2,5 aylık oldunda gunduzlerı oyaladım uyutmamaya calıstım sadece 4 5 saat uyutup kaldırıyordum ve aksam 10’dan sonra yatırmıyorum gece tam 12’de kendı ağlıyo uyumak ıstıyo o sekılde alıstırdım cok sukur sabah 6’da kalkıyo mama yemeye sonra gerı yatıyo sızde bır deneyın derım