anne15 Arkadaslar sag kolumu agrıtmışım zor hareket ettiriyorum kas gevsetici sürüp ovabilir miyim acaba tene sürülen kremin zararı oluyor muydu emzirmek ile alakalı ? Doktora yazmadım sormadım henüz aklıma krem yeni geldi sabaha gecer dedim gecmemiş
Snmtt anne15 ben sürdüm hep ilaç da içiyorum ama zararı var diye biliyorum. Ben doktoruma sorarak hareket etmiştim. Çok çok zorda kalmadıkça kullanmıyorum hiç birini ama dayanamıcak gibiysem ilaç da içerim krem de sürerim can sağlığı da önemli bence🤷🏽♀️
anne15 Snmtt gecmiş olsun , benim dayanılmıcak gibi değilde kucagıma alırken altını alırken agrı giriyor zorluyo bide sag kol olunca
Snmtt anne15 evet biliyorum o ağrıyı çok zor gerçekten. Bence sürün bir seferlikten bir şey olmaz. Çok geçmiş olsun🙏🏽🤍
anne15 Snmtt tesekkür ederim yanıtınız için 🙏🏼Hareket ettikçe acıldı biraz rahatladı cok sukur idare ediyorum