Diana2306 Merhaba hanımlar günaydın dünden aşı olduğundan beri ağlama huysuzluk gece hiç uyumadı sürekli ağladı durdu bu nasıl aşıymış böyle bizim gibi yan etki yaşayan var mı
bir_pasa_annesi Diana2306 biz gecen ay 6 asısını yaptırdık hatta bugüne kadar kaç ası olduysa böyle olmadı sadece gündüz hafif huzursuz Du ama akşam güzel güzel yattı gecmiş olsun cnm kaç aylık asısıydı