2 bucuk ay önce sezeryan oldum ama göbek deliğinin olduğu yerde bazen batma aci oluyor eşofman duzeltiyorum geçiyor ama baya bol sıkı değil zaten anlamdim duşda gobek deliginin olduğu yerlere lif suremiyorum aciyo ne sacma anlamadim zaten göbek deliğinin hemen altini dikişe kadar olan bölümü hissetmiyorum hala ama neden burasi agriyo aciyo anlamadım bilgisi olan var mı?