Masalimiz batık uzmanı bir kuaför olarak söylüyorum 8 senelik kuaför hayatımda pamuk tedavisini kimseye yapmadım önermedim de çünkü pamuğu koydugunuz yer zaten batıl olan yer ve o ete pamuğu koyarak alttan gelen tırnak için yeni bir batma yatağı hazırlamış oluyorsunuz bunun çözümü güzel prof. Bir pedikür yapan birisine gitmek biraz uzun sürebilir ve masraflı olabilir fakat kurtuluyorsun. Ilk 15 günde bir gidip batığı düzenli şekilde aldırıp tırnağa şekil verdirmeniz gerekiyor batık iyileştiği süreçte zaten pedikure gitme süreleri uzuyor. Doktorlar sa söylemiş olsa yanlış bilgi bu arada tırnak çekmeyi kesinlikle önermiyorum çünkü gelen tırnak da batarak geliyor çözüm değil ve o parmak iyileşene kadar canınız çok acıyor üstüne basamıyorsun 🤷♀️🖐@Kaanefe_