Bebeğim 2 ay 20 günlük. Doğduğu günden beri gaz sorunu vardı. Hala d devam ediyor. Özellikle gece sabaha karşı ıkinarak gazini çıkarıyor ve kakasini gürültülü bir şekilde ıkinarak yapıyor. Maflor damla kullanıyorum. Onun sayesinde günde 2 3 defa kakasini yapıyor. Yoksa yapmıyordu. Gaz damlası olarak da metsil kullanıyoruz. Ne zaman düzene girecek bu gaz olayı. Meme emerken de çok huysuzlanıyor bu aralar emmek istemiyor anlamıyorum artık ne yapacam