Durusare Sütüm azaldı ve artık tamamen bitmeden buzluğa koymak istiyorum dondurucu bölümü degilde aşağıya,ne ile koyabilirim ısısı nekadar olmalı,geri nasıl isitip icirebilrm?
Mickeylover Durusare aşağıya koyarsan 3 günde içirmem gerekir. Süt saklama poşetlerine koyup koyabilirsin. Ben buzdolabına koyacaksam biberonda ya da kavanozda koyuyorum. Ama genelde buzluğ koyuyorum, sonra çıkarınca benmari usülü ısıtıyorum. Ateşle temas etmemesi gerekiyor
Nrglkrm Durusare ebebekde süt saklama poşetleri var baby me wee lansinoh marka sagdiginizda dışarda 3 saat buzdolabında 3 gün dondurucuda da 3 ay kalır çözülürkende oda ısısında çözülsün ( sağım yaptıktan sonra muhakkak poşetlerin üzerine tarih yazın)
Melikederinakinnn Durusare anne sutu saklma kosullari su sekilde canm disarda oda havasinda uc saat sonra eksiyip kokuyor buzdolabinda uçgün dondurucuda maksimum dört ay süt saklama posetleri var onlarda saklayabilirsin. Buzdolabinda saklayamazsin ic gunden fazla malesef dondurucudan cikatirkende kaynar suyun icinde poseti bekletip cözdürceksin isittirsan eger de cezvede falan birkereden fazla isitamazsin hepsini vermen gerek yine ayni sekilde eksiyor ve kokuyor
Ruveyda Durusare bende bebegım hastanede yatyo ona yolluyorum sagıyorum eger cıkarsa verrılerse kullanabılırmıyım acaba onları 3ay ıcınde
Deletedmom98 Nrglkrm ben doğduğu zaman saklamıştım şuan üç aylık olmak üzere emziriyorum daha fazla saklanmaz mı
Yasmin26 Deletedmom98 dipfiriz varsa 6 ay saklanamabilir ama yoksa buzdolabı üstü 3 ay sonra malesef çöp , ama emzirme zamanı sütü sahıp önceden koyduklarınızıda bebeğinize verin
Nrglkrm Deletedmom98 her zaman dünya sağlık örgütünün açıkladıklarıni okuyorum maalesef Max 3 ay diyor
2papatya Melikederinakinnn buzlukta en fazla 3 ay saklanabilir ve buzluktaki süt bu şekilde çözdürülmüyor yanlız.. buzluğun alt kısmı yani buzdolabında tamamen çözülünce benmari usulü ısıtılıyor
Melikederinakinnn 2papatya artk kis geldi disardada bekletilyo yeni anne sutu saklama kosullari degisti ve guncellendi haberiniz yok sanirim.
2papatya Melikederinakinnn kış geldi de evler yanıyor 😂😂 who sağlık örgütünün önerisi 3 ay buzluk şeklinde yanlış bilgilendirmeyelim
Melikederinakinnn 2papatya sizin ev yaniyorsa bisey diyemiycem bizimki norm olmasi gerektigi gibi sonucta disarisi yaz ayi degil 35 derece olsun sut bozulsun. Ayrica resim yukluyorum emzirme danisma dahi paylasmisti saklama kosullarini.
Melikederinakinnn [url=https://hizliresim.com/PM76gB][img]https://i.hizliresim.com/PM76gB.jpg[/img][/url]
2papatya Melikederinakinnn sağlık örgütünden daha iyi biliyorsa siz ona uyun bişey diyemem. 1 gün, 1 ay için aklımda soru işaretleri ile çocuğuma o sütü içirmem buyurun siz içirin tercih meselesi
Nrglkrm Melikederinakinnn dünya sağlık örgütü açıklamasina karşı instagramdaki bı danışmanın nasıl karşılaştırılır bilemedim