Arkadaşlar dün kızım 4 ay 7 günlük oldu ve sağlık ocağına götürdüm aşı ve boy kilo için. Bebeğim 37 gündür sadece 700 gram alıp 6700 olmuş. Hemşire böyle uzun uzun baktı düşündü az mi kilo almış diye sordum kaç defa cevap vermedi. Sizce nasıl? Öğretmenim ve Bir aydır okula başladım ben yokken annem mama veriyordu. Kendimi sucluyorum 😭🥺