Merhaba anneler 40 haftalık 4 kilo 55 cm ile doğum yaptım. Sezeryan ile . Bebeğim 28 günlük fakat doğumum stajyerlerin eline düştüğü için bebeği geç çıkardılar 15 dk gibi bir süre de ve bebeğim çıkarken su yutmus . Bugün 28 günlük olduk doğduğunda 5 gün hastanede kaldık ama ne bi tetkik ne bir şey gözlem gözlem dediler 5.günün sonunda imza verip çıktım hastaneden. En azından evde bakar im orda hastane de hem yapılan bir şey yok hemde sefillik diz boyu . Bikac doktor ile görüştüm 2 3 aya kadar kendiliğinden atar dedi ama başına böyle bir durum gelen anneler oldu mu nasıl geçti sormak istiyorum. Genizden gelen hırıltısı hala devam ediyor azaldı ama geçmedi tamamen . Tıpta ıslak akciğer olarak geçiyor başına gelen var ise yorumlarınızı bekliyorum