Merhaba güzel annelerim ,
3 ay 12 günlük kızım var ve haftaya pazartesi işe başlıyorum . İşte süt sağabileceğim bir yer mevcut değil . Ben şimdiden sürekli stok yapıyorum lakin başladığımda her gün fazla süt gideceğinden ve yetmeyeceğinden mama kullanırsam kızıma bişey olur mu mesela günde 1 öğün mama verseler ? Yardım edin çok korkuyorum 😨