Eemeelll yaklaşık 40 gündür ek gıdaya geçtik ama bebeğimi iki üç saat arayla emzirmeye devam ediyorum, yediği en fazla on kaşık o da günde iki kez mümkün mü doyması ? Kısacası öncelikle hedef 12 ay bitene kadar sık sık emzirip tadımlık ek besinlere devam etmek.