Tuhaf gelecek ama mutlaka faydasını göreceksin.1 hafta önce bende oldum ama nasıl titriyorum üşümekten annemlere söyledim annem bana kalıp sabunu ocakta biraz ısıtıp göğsüme değdirmemi yani korkutmamı söyledi bende ona kızdım çare bumu yani dedim ve yapmadım 3 gün geçmeyince annemin ısrarı üzerine yaptım ve gerçekten akşamına göğsüm yumuşacık oldu