Gzmshn İyi geceler kızlar 6 aylık kızım 1 haftadır sürekli kaşınıyor uyku halinde bile doktora goturemiyirum karantinadayiz ulaşamıyorum da bepanhol kaşıntı kremi kullandim başına gelen oldumu bana lütfen tavsiye verin napabilirim 😒
InancDemir20 Gzmshn biz olduk uyuz oglumla 🤦🏻♀️ Benım degerlere bakıldı birsey cıkmadı megersem uyuzmusuz bendende ogluma bulastı 😖 kötü bişii insallah degldır. Bacak karın kol bölgesnde baslar. Minik kızarıklar. Fena kasındırıyor insallah degıldır ya ama gidin hastaneye vakıt kaybetmeden