2 aylık bebeğim var sütümün yetmediğini düşünerek mama vermeye başlamıştım. Hem beni emiyor hem mama içiyordu fakat mamanın ve biberonun kolaylığına alıştı ve 5 gündür memeyi reddediyor. Kesinlikle ağzına bile almıyor. Benim de sütü im yok denilecek kadar az. Ve arttırmak için elektirikli göğüs pompası almak istiyorum. Kuvvetli olsun istiyorum. Manuel olandan verim alamadım. Bana kullandığınız ve memnun kaldığınız bir marka önerirmisiniz. Çekim gücü kuvvetli olsun lütfen yardım edin .