parlakli1990 bebeğim 26 aylık ve emiyor. Sütün varsa emzir. Doktorumuzla konuştum geçenlerde emzir anne sütü kadar faydalı bir şey var mı dedi. Eskiden 2 yaşa kadar emzirilirdi şimdi öyle bir şey yok bebek ne zaman bırakmak isterse o zaman dedi. Zaten büyüdüğünde kendisi bırakacak ben 2,5 3 yasa kadar devam etmeyi düşünüyorum.