MeyraMomy evet.. Önce alayım dışarıdan dedim, sordum hiç bir yerde bulamadım tuzsuz lor peyniri. Güvenemedim de açıkçası. Sonra bir gün yoğurt yaparken süt kesildi, bende dökmek yerine iyice kestirip lor peyniri yaptım. Peynir altı suyuda olmuş oldu elimde loru onunla kıvam aldırıyorum. Çok faydalı olduğunu söylüyorlar ki bizim için bile öyleymiş peynir altı suyu. Şimdi arada yapıyorum.