Btlbrl Selam kızlar 2 ay 17 günlük kızım var 3.700 doğdu 2 aylık aşısında 2ay 10 günlüktü o zaman 5.900dü kilosu sizinkiler nasıl ? Sadece anne sütüyle besleniyor. Doktorla görüşmedik hemşire gayet iyi dedi kilosu ama bana biraz zayıf gibi geldi sizinkiler nasıl ?
Fatma_nefes Btlbrl 2475 gram doğdu 2 ay 3 günlükken 4850 gramdı kilo alımı iyi dediler sizinki de normal bence 😊
zumra63 Btlbrl doktor iyi dediyse iyidir ama benim kizim 3300 dogdu bir aylik asisinda 4950 olmustu suan 49 gunluk kilosu kac bilmiyorum sadece anne sutu aliyr ama her cocuk farklidir doktor ne dediyse ona bakin
Kahvedelisi Bizde 2900 dogduk bir aylık kontrolünde 4500 di, iki aylık kontrolünde 5300 dü sadece anne sütü alıyor doktor gayet iyi dedi sizinki de oldukça iyi bence 600-1000 kg arasına iyi diyorlar diye biliyorum
Busracelik3011 Bizde 2300 doğduk 37 haftalıkken. Her ay çok şükür 1 kilo alıyo 2 ay 10 günlüğüz. 2 aylık aşısında 4500 dü. 😊
Adeninannesiiii Btlbrl bizimki dün aşıda tartıldı 3460 doğmuştu 6240 olmus boyuda 63 cm anne sütüne devam dedi ebe şuanlık iyi gidiyoruz ilk doğduğumda cok kilo kaybedip bizi korkutmuştu sık emzirdim o yüzdn
ephy Btlbrl benim bebeğim 2725 doğdu 38+1 de geçen hafta kontrole gittiğimizd 4.910 gr dı bence de gayet normal☺️