Herkese merhaba, kızım 15günlük ve bu ilk postumuz :) kızım kucağım dışında hiçbir şekilde uyumuyor. Uyutup yatağına veya başka bir yere yatırdığımda çok geçmeden uyanıyor. Ancak kucağımdayken rahat ve yeterli uzunlukta uyuyor. Bir de ağladığında mutlaka ayağa kalkmak sallamak zorunda kalıyoruz. Bu yüzden Salonda kullanmak için salıncak tarzı bir şey almayı düşünüyorum. Sizce mantıklı mı? Ve bana önerebileceğiniz salonda kullanıp memnun kaldığınız ürün var mı?