Bbabba benim de 2 ay 20 gunluk. Cuma gunu 12 haftalik oluyor tam. Doktorumuz 2 ve 4. Aylar ya da 3 ve 5. Aylar yaptirabilirsin d3misti arada su kadar hafta olmali drmisti ama unutyum. Su an arastiriyorum anladigim kadariyla illa 3.ayi dlldurmus olmasina gerrk yok.
Ben son olarak doktorumuza mesaj atacagim da 12.haftalik mesela bu hafta yaptirabilitiz gibi geliyor.