kizlar bebis sadece anne sutu aliyor 2. bebegim ilk oglum beni emmisti ve 4 aylikken ek gidaya gecis yaptik simdi sukur kizim. emiyor ve ben suan hic ek. gida verme taraftari degilim en azindan bi 5 aylik olsun niraz gecsin diorum emziren anneller siz ne durumdasiniz ne dusunuyosunuz