Arkadaşlar merhaba, bebeğim 6 aylık sağlık ocağından kan ilacı verdiler ama verip vermemekte kararsız kaldım. Bı kaç kere verdim ama bı damlası üzerine değse lekesi çıkmıyor. Ağzından bile zor geçiyor. Bı arkadaş onu verme özel olarak al dedi. Ne düşünüyorsunuz bu konuda?