Ulkrdml Sindy1998 taşınacagımıZdan ve ıkı besıgı koyacak yerım olmadıgından kucuk ahsap besıgımı satıyorum ilgilenirseniz.
ErvaKoc Anne yanı sepet beşiğim mevcut tertemiz bir kere uyumadı koynuma alıştırdım diye ilgilenirseniz foto atarım 500 e aldık 300e bırakırım size