Newmamaandlove Merhaba sevgili anneler hediye olarak uyku tulumu geldi oda sıcaklığımız 22-23 derece patikli uyku tulumu LCW markasına ait içine ne giydirmeliyim ? Tecrübeli anneler yardım edin 🤗
Sevgilimmm Newmamaandlove 2.8 tog oda sıcaklığıniza göre çok yüksek. Yani 1.7, kullanıyor olmaniz lazım en fazla. Bence biraz soğuyunca giydirin..ya da tulumu değiştirin. Eğer kışın daha soğuk olmayacaksa .
Aysenurglc Newmamaandlove Ben içine penye pijama giydoriyorum cnm hiçte terlemiyo havalar soğudu geceleri beşikte üşümesin diye
Newmamaandlove NesAli tog diğeri oda sıcaklığına göre oluyor canım yani oda ısısına göre almamız gerekiyor terlemesin yada üşümesin diye
Newmamaandlove tuval teşekkür ederim kısa kollu zıbın yeterli olur mu altına pijama altı yada çorap gerekli değil dimi
BaraninAnnesi Sevgilimmm bende tulum araştırıyorum 3 aylık bebek için toga bakıyordum kaç almam lazim diye anlamamistimda çok fazla doğrusu. Siz 1.7 mi tavsiye edersiniz biri daha 1.7 yazmış.
Newmamaandlove Astalavistababy 2.8 canım burası çok soguk oluyor ama evim sıcak değiştireyim ürünü ozaman
Mirage91 Astalavistababy Benim 1,6 tog ince askılı çıtçıt giydiriyorum yeterli midir? Odanın içerisi 25 derece
delilah 2.8 çok kalın muhtemelen hiçbirşey giydirmesenizde olur ben 1.7 kullanıyorum ev 25 derece içinde hiçbirşey yok iki yıldır böyle kullanıyorum hiç üşümedi mesela
Astalavistababy Newmamaandlove Ankara’da çok soğuk ev 22-23 derecede tutuyorum 1.7 içine yarım kol çıtçıtlı Badi ile hiç terlemiyor
tuval FHKK iç etikette yazıyor mu acaba. Lcw dan aldıysa internetten sayfasına bakın modelin açıklama kısmında yazar