Eminee Oğlum 4 aylık ve bu ay sadece 300 gram almış😔 sadece anne sütüyle besleniyor hemşire 15 gün sonra gel duruma bakarız belki doktor mama önerir dedi benim sütüm çok maşallah emzirirken fışkırıyor ama bu o kadar da iyi bişey değilmiş araştırdım bebeğim niye kilo almadı diye bebek ön sütle çabuk doyduğu için yağlı süte geçemiyormuş bu yüzden gaz kusma mukuslu kaka sorunları yaşıyormuş çeşitli öneriler var bunu yaşayan var mı neler yaptınız
Akcaseda Eminee ben yapmadım ama burda okumuştum ön sütü biraz sagıyolar 20 cc kadar sonrasında bebegi emziriyolar bunu deneyebilirsiniz ☺️
Nekwa Eminee canim emzirdigin meme bitmeden otekine geçme bir de 2 saatten once emzirme ki iyce acıksın gogsunu bosaltmadan bırakmasin 😉 Benim de sütüm fazla cok şükür bir de sut kizima sağıyorum oglum birini emerken digeri akiyor hala 5.5 aylik
Eminee Akcaseda bunu okudum ama süt sağımı sütü arttırdığı için en son başvurun bu yönteme diyor o yüzden onu denemeden buraya bir fikir danışaydın dedim
Ata0707 Eminee evet bende de var aynı sorun..bazen sağıyorum elimle ama genelde hep unutuyorum..onun için kaka rengi genelde yeşil oluyor ve bebek çok kilo almıyor
Aysegulisaa54 Ata0707 ya benım bebeğim 2 ay emmedi sağıp verirken kaka rengi normaldi ne zaman emmeye başlagı kaka rengi yeşil sağıp bakıyotum nerdeyse 50 cc önsüt gelıyo ya
Defneninannesi Eminee Bizim de aynıydı. Gaz karın agrısı kilo almama ön sütü birazcık sağıyordum yaglı süte geçsin diye. Birde bi göğüs boşalmadan diğerine geçmiyordum
Kadergls Emzirmeye başlarken son verdiğiniz göğüsten emsin tam söndüğünü hissedince diğer memeye geçin maalesef ki sütün miktarından çok kalitesi önemli örnek olarak yumurta,meyve-sebze (özellikle yeşil yapraklı), hurma,incir,rezene, kara bulgur bunları daha çok tüketmeye özen gösterin o zaman toparlar.
Eminee Cevaplarınız için teşekkürler deneyeceğim hepsini hakederiz inşallah bu sorunu sütüm varken mama vermek istemiyorum