Merhaba sevgili anneler bebeğim 3 ay 12 günlük . Yardımınıza ihtiyacım var doğduğundan beri İlk ay 600 gram 2. Ay 900 gram ve 3. Ay yine 600 gram aldı ve şuan 6650 gram doktorumuz az olduğunu söyledi ve mama kullanabilirsin dedi . Ama sütüm geliyor ve aç olsa bunu belli eder diye düşünüyorum yani aç çocuk uyur mu ? Mama vermek istemiyorum çünkü beni emmeyi bırakmasından korkuyorum ne yapmalıyım