Kutay07 Bizim yarın 6. Ay aşımız var ama bebeğim biraz grip ve bazı sebeplerden dolayı yarın gidemicez.. 1 hafta sonra yaptırtsam geç kalmış olur muyuz ve gripken aşı yapılır mı ağır gelir mi 🤢
aksu5334 Kutay07 oğlumunda burnu akıyodu sağlık ocağındaki ebe aradığında söyledim bir hafta sonra yaptırdım
aysebern18 Benim bebeğiminde sesi kısılmıştı yaptırmadım doktoruda haftaya gelin dedi öyle yaptırdık..aşılarını kaçıncı ayıysa o ay içerisinde yaptırabiliyosunuz ama yine araştırın