Arkadaşlar ben bugün hormonsuz spiral taktırdım.Taktırmadan önce buradaki çoğu yorumu okudum herkes yok adeti uzatıyor ağrı yapıyor dayanamadım çıkardım vs.bir çok şey yazıyor bende ister istemez bir endişeye kapılıyorum.Aranızda yakın zamanda spiral taktıran varsa yardımcı olabilir mi?Şikayetçi misiniz taktırdığınız için?🙄