Kizlar bugün doktor ga sancısı olduğu icin bu damlayı verdi ve eczacı da üstüne kaç damla olucani yazmamış kullanma talimatında da günde 1 veya 2 kez her seferinde 20 damla yaziyo çok fazla degikmi bebekler için kullanan anneler varsa siz nasıl kullaniyosunuz