Nrglkrm Merhaba arkadaşlar, sleepy bantlı kullandım 4e kadar kakası sırtına çıktı külot bezini denedim o da aynı Molfixde aynı şekilde, minies kullanıp memnun kalan var mı bu arada bebeğim erkek 4,5 aylık 9100 Gr
OzlemAlisa Nrglkrm biz uzunca sure goon kullandik cok memnundum bulamayıp acil olunca minies denedim. Daha uygun fiyati da zaten. Cok memnun kaldim. Gecenlerde ben babasina güvendim babasi bana cocugun bezi 12 saatten fazla kalmis ona ragmen bi damla sizdirmadi. 15 aylik 10 kilo civarinda 4 numara kullaniyoruz bizde..
Nil16 Nrglkrm slepy molfiks ilk kullandıklarımdı birinin lastiği sıktı diğeri sızdırdı minies çok memnunum
EsraKerimm Nrglkrm hiç pişik yapmadı.sleepy oğluma bayagı pişik yapmıştı.normalde prima kullanıyorum kayınbabam markette bide üstüne minnies koymuştu bende denedim gece bağlarım falan dedim.pamugu hep dağılıyordu bi köşeye bi yerde topak oluyordu surekli.cokta uygun aslında.ama ben bebenmedim maalesef
Purely Nrglkrm bende asla beğenmedim 2 numara çok güzeldi evet ama 3 e geçince hep belinden sızdırma yaşadım sleppy kullanıyorum oğlum 8 aylık 9.5 kiĺo 6 numara anca oluyor onuda 1 ay falan kullandım şimdi kaka yapınca sırtına kadar çıkıyor napcam bilmiyorum ya 6+ gecicem onda da aynı sorun olursa artık mecbur primaya geccez
Nrglkrm Purely aynı durumdayim kilolu bı bebek olunca numarayı büyütsemde bu sefer hareket ettikçe bacaklarından sızdırıyor aslinda 4 beden 9-14 kg ama
hirasu Nrglkrm ben çok memnunum canım bundan sonra hıc bosuna prımaya o kadar para vermem çok ıyı geldı benım bebeğime
Nrglkrm hirasu pişik ve sızdırma yoksa gerek yok fazla para vermeye marka olunca maalesef fiyatlar artıyor
Emirinannesi_41 Nrglkrm onu bilmem ama primada aynı arkadan yukarı çıkıyor. Benim oğluşumda kilolu emiyor dimi
ENA Benimde en büyük dertlerimden biri bu sızdırma meselesi. Bizim sırtına çıkmıyor ama yanlardan zıbını hep batıyor. Burada en cok minies ve e bebekte satılan goon markasının methini duydum ikisini de denedim. Goon bana cok adi geldi. Minies kalite ve pamuk yapısı olarak sleepye cok benziyor. Fakat o da sızdırdı. Bu iş biraz al dene işi ne yazık ki kimine harika gelen bir bez kiminin aynı sorununa çare olamıyor.
Ediseymenatay Nrglkrm miniesi ben de kullanıyorum ve çokta memnunum bu belden kaka çıkma işi aslında bezle alakalı değil canım bebişin kaka yapmasiyla alakalı bir durum canım yanlardan sızdırma yapmıyorsa eğer bezin bir suçu günahı yok ne yazık ki 🤣
Nrglkrm Ediseymenatay dediğiniz gibi sadece sırtından çıksa iyi baglayamadim,hareket ettiği için, ya da gazla çıkardığı için dicem ama yanlardan da çıkarıyor
Purely Nrglkrm bizimde üst bacaklar kalın küçük numaralar resmen kesiyo numara büyüyünce hadi bel ayarlanıyor ama apış arasında kocaman bez oluyor anlamadım vallahi