Aselbuk Kademe kademe bıraktırmanız gerekiyor. Geceleri kalktığında sadece su teklif edin ve memede süt yok deyin. Israr ederse de vermeyin. Süt kalmamış deyin. Ben 18 aylıkken günde 5 defadan başladım. 19. ayda 4, 3,2,1 derken bu ay bıraktık. Artık memede süt bitti dedim ve şu an aklına bile gelmiyor. Aşırı kendinize bağımlı büyütüyorsunuz. Yatağını ayırın öncelikle. Güzel bir uyku da uyuyamıyor maalesef bebeğiniz böylece. Kararlı olmanız gerekiyor. ☺️