270515aee ılık süt içir canm benim kızda da oluyor bal koyuyorum içine iyi oluyor ama sizinki küçük bal yiyemez pekmez koy onun yerine. Bir de şu tahin var ya yedgimiz onun üzerinde yağı okuyor o iyi geliyormuş öksürüğe kaynanam söyledi kavanoza koyup gö dermişte bana üst yağını