Sibelcet 40 gun oldu dogum yapali ve 2 3 kilo aldiim acayiip tatli krizleri geciriyoruum canim cok tatli istiyorr ne yapmaluyiim kizzlarr aciil yardim ediin gobegim basenleriim aldi basini gidiyorrr onune gecmezsem cok buyuk sorun 😣
Vinividiviciii Sibelcet Aynen bende senim gibiydim 1 kg baklavayı tek gömerdim ama keşke yapmadaydım😄Sonra kendimi dizginleyip bol bol su içmeye hurma gibi şeylerle isteğimi bastırmaya çalıştım .80 le doğuma girdim 74 düm doğumdan sonra 76 ya çıktım.Kızım 8 aylık olduktan sonra kilo vermeye başladım peşinde dolanmaktan şuan hamile olmama rağmen 75 kiloyum😁
ElifAda2508 Benim tam tersi bütün iştahım gitti ve kontrole gittiğimde doktor beni diyetisyene yönlendirdi çok zayıflamışsın bu haline ne dedi ki ben 59 kg ile doğuma girdim 2 aylık kızım şuan 47 ye düştüm 😕 yapı meselesi biraz bu kilo olayları 😏