Arassa 5 aylıkken dönmeye, 9 aylıkken emeklemeye başlamıştı kızım. D vitamini elbette kullandım. Doktorum kan ilacını kullanmana gerek yok demişti emzirdiğim için. Daha sonra kan testinde hafif düşük çıktı kanı. 1 ay kadar kullandım kan ilacı da toparlasın diye . Şu an 23 aylık. ☺️👌