Bizim hemanjiyom için dr muz verdi,gerekli tetkiklerle kullanmasında sakınca görülmedi,zaten ya bu ilaçla geçecek yada bekleyip geçmesi izleyeceksiniz,kızım 5.aydan beri kullanıyor..şu an 10,5aylık..hiç bir yan etkisini görmedik çok şükür🙏🏻Çeyrek tableti kırıp 10ml suda çözdürüyorum biberonun içinde çalkalayarak snra biberondan içiyor..küçükken şırınga ile suyu çekip boşaltıyodum çekip boşaltıyodum toz halindeki ilaç iyice çözünüyor,snra minik minik ağzına sıkıyodum