Arkadaşlar 2 gün önce post açmıştım eşimde ve bende koku ve tat kaybı var diye. Test vermiştik pozitif çıktı bugun. Ekip geldi eve ilaç bıraktılar. Umarım hafif atlatırız ve bebeğime geçmez😔😔 benim aşırı baş ağrım ve vucud ağrım var ama eşim gayet iyi çok şükür