R3232 hep kabızlık yaşıyorum zaten doğumda da ekstra oldum doktor o kadar kabız olma demişti sanki elimde 🙄 nese konumuza döneyim bol sıvı tüketimi, kuru kayısı yiyip üzerine sıcak su içmek, sıvı yiyecekler yemek çorba gibi bide ben sabahları ballı limonlu sıcak su içiyorum düzelmişti en azından 1 buçuk ay rahattım