minnosunannesi06 oğlumda 24 aralıkta doğdu emekliyor çok hareketli 4 tane dişimiz var😬uyku düzeni oturmuştu ki dişler yüzünden gecenin bi vakti uyanıyor, ağzımla burnumla oynaya oynaya gün aydınlanana kadar anca dalabiliyor 😔 çok yoruyor yeterki canı sağolsun hepsinin, dişleri çıksın acısız sancısız bu günleri de özleyeceğiz🥰