Merhabalar yine ben yine bir sohbet postu😁 forumda bir çok yurt dışında yaşayan anneler ile ayrı ayrı postlar da daha önce sohbet etmiştik, sonrasında ama bağlar koptu. Bu sebepten dolayı ayriyetten bir post açmak istedim ve yurt dışındaki yaşayan anneleri buraya davet ediyorum. Nerede yaşıyorsunuz, bebekleriniz kaç aylık, kaç yaşındasınız, aslen nerelisiniz, türkiyeden yurt dışına gelin mi geldiniz yoksa doğuma büyüme yurt dışında mısınız?
Ben Wuppertal’da (almanyada) yaşıyorum, 2 oğlum var biri 21 aylık diğeri 2,5 aylık, 25 yaşındayım, aslen kayseriliyim ve almanya da doğup büyüdüm☺️