Arkadaşlar merhaba. Geçen hafta kendime 2 gömlek 1 pantolon aldım ve denemedim. Eve gelince denedim gömleklerden 1 tanesi ve pantolonun bedeni bana uymadı büyük geldi. Birkaç gün sonra değişim yapmaya gittim ama yanıma pantolonu almayı unutmuşum sadece gömleği değiştirdim. Fişede damga vurmuşlar gömleğin fiyatı yazılı ürünün para iadesi yapılmaz diye. Neyse sorum şu ki ben aynı fiş ile pantolonun değişimini de sağlayabilir miyim ☺️☺️ Hiç böyle bişey yapmadığım için bilmiyorum açıkçası