DemetCamci 4aylik oglum gaz sorunu var beni emdikten snra oluyo galiba emerken hava yutuyo ucunu agzna sokuyorum ama yinede cik cik diye ses cikarijo emerken yasayan varmi napcgmi bilmiyorum.😒😢
Azizeguney DemetCamci canım bu çok normal bi durum her emzirme sonrası zaten gazını çıkarmak zorundasın
MinnakAsel DemetCamci o bizde de oluyordu çok fena gaz yapar kahverengi bölgeyi komple ağzına alıp almadığına dikkat edin
HsnyErbayCetin DemetCamci bende çok yaşadım ne türlü emzirirsem emzireyim yuttu yapacak bişey yok maalesef gaz erkek bebeklerde daha çok oluyormuş
DemetCamci MinnakAsel almiyo nekadar denediyysem yapmiyo cuk cuk ses cikariyo emerken napcgmi sasrdim valla
MvzEBRU HsnyErbayCetin ay benim kızım var dünya ya gaz bebek olarak gelmiş resmen çıkart çıkart bitmiyor bide rahat çıkartamıyor ağlıyo 🤦♀️
HsnyErbayCetin MvzEBRU benimki de resmen. 7 aylık oldu hala ben masaj yaparsam gaz çıkarıyor deli olacağım bağırsak tembelliği mi var acaba
Herneyse DemetCamci bizde de aynı problem var. 2300 erken doğdu o zamanlar bile daha iyi tutuyordu şimdi iki bucuk aylık o cuk cuk sesi çıkarmaya başladı ve sürekli hava yutuyor duyuyorum. Gazını çıkarıyorum ama memede uyuya kaldıgında işkenceye dönüyor…