OzgeUyg Oğlum 4 aylık doktor fermix demir ilacı verdi. Tadı ve kokusu çok kötü. Oğlum içerken baya zorlanıyor gözleri falan kızarıyor zaten yarısını tükürüyor. Sizlerden kullanan var mı nasıl içiriyosunuz? Ben sadece emziriyorum.
Ccansuu OzgeUyg ben kızıma kullandım şişe bitmeden attım hem kabız yaptı hem de tadı çok kötü onun yerine ocean kullanabilirsiniz bi sorun yaşamadık biz 🌱
Alparslan-mom OzgeUyg sıvı olarak değil de saşe toz halinde var. Bana onu verdi doktor. Tabi benim oğlum alerjik bebek olduğu için alerji yaptı içemedi. Kaşık manasına katıyordum hiç sorun olmuyor tadını da değiştirmiyor mamanın
OzgeUyg Ccansuu tadı nasıl peki hiç baktınız mı ? Bebeğiniz içerken rahat içiyor mu. Sanırım bende bırakıcam sırf tadından dolayı. Kakasını ve çişini de kötü kokutuyor.
OzgeUyg HsnyErbayCetin yok sağlık ocağının verdiklerini kullanmıyorum ben. Doktorumuzun yazdıklarını alıyorum
Ccansuu OzgeUyg tadı keskin biraz bir de yanağına değdiği anda kızarıklık yaptı ilaç kabız da olunca kullanmadık tekrar
HsnyErbayCetin OzgeUyg evet sağlık ocağının verdiği kan damlasını bende kullanmıyorum iyi değilmiş sadece devit veriyorum memnunsaniz bende alayım
OzgeUyg Alparslan-mom bize damla şeklinde verdi hem koku hem tat olarak gerçekten çok kötü. Biraz sütüme karıştırıp vermeye çalışıyorum ama hep tükürüyor. Değiştirmemiz gerekecek
Alparslan-mom OzgeUyg toz olanını deneyebilirsiniz doktorunuza danışın bence. Tad değişikliği olmuyor hiç. Koku oluyor sadece