Merhabalar herkese iyi akşamlar ben 14 eylülde sezeryan dogum yaptım yani bebegim 50 günlük olacak yarın hala kanamam oluyor kırmızı renkli çok yogun degil ama yine de bu kadar sürünce korktum sizce normal mi doktora gitmeli miyim? İlk çocugumla ikinci çocugum arasında 14 ay var yani biraz yakın ara oldu onunla bir alakası olabilir mi?