edsn1 Merhaba hanımlar,bebeğinize kalça ultrasonu yaptırdınız mı ? Özellikle Esenler Medipol’de doğum yapanlar ve ilk 6 ay muayenesine Medipol’de devam edenler, yaptırdınız mı fiyat nedir ,nasıl yapılıyor ?
Sule77 edsn1 üstte kalsın diye yazıyorum ve eklemek de istiyorum kalça ultrasonunda bir sıkıntı çıkarsa mutlaka başka hastane de de baktırın ben bebeğim 2 aylıkken kalça cıkıklığı var dediler bir ay ağlaya ağlaya çift bez kullandım burda postlar actım sordum çift bezle düzelmedi diye ortopediye gönderdiler başka hastaneye gittim hiç bişey yok dendi başka bir hastaneye daha gittim orda da normal cıktı.en son Anadolu Sağlık hastanesinde doçent buldum aklımda süphe kalmasın diye en son orda rahatladım .uzun sürmüyor sağ sol bacak bitiyor Bebek biraz ağlıyor ama zor değil .inşallah sorun cıkmaz 🌸
Atlas2020 edsn1 ben ankarada keciören medicalparkta yaptırdım 200 lira cok uzun sürmedi canım 5 dk fln
Slcn42kurt vuslat1108 canm kalca cikikligini hangi hastanede yaptrdin bnde konyadayim 2 ay 15 gunluguz yaptirmasim daha
Anne1254 Ben de yaptırdım İstanbul birinci hastanede çok koşa işlem ve muayene ile birlikte 300 ü bulmuştu
edsn1 Sule77 çok teşekkür ederim bilgi verdiğiniz iyi oldu çünkü birçok uygulamada ,teşhiste yanlışlık yapabiliyorlar ; inşallah çıkmaz ama çıkarırlarsa da araştırırım deidğiniz gibi sağ olun 🌼
gozdesh edsn1 bikaç gün önce yaptırdım çok kısa bi işlem. net hatırlamıyorum ama 260 civarı vermiştik. beykent kolan hastanesi
Deletedmom365 Ben Özel hastane de 25 tl ye çektirdim. Çok güzel bir hastane ama tahlilleri çok uygun fiyatlı ve çok memnunum. Zor birşey yok çok basit iki dakika. Oğlumdan çok ben endişeleniyorum çoğu zaman 😂