anneler iyi aksamlar. 9 ay 24 gunluk kizim var. 4. ayindan beri aksam 9 dan sabah 7.30 a kadar deliksiz uyur. mama falan yemeye kalkmaz. 6. ayla birlikte desteksiz uykuyada gecmistik. besiginde kendi uyuyordu. hatta burda bir cok anneye ne yaptigimi yazip destek bile olmuslugum vardir. ancak son 1 haftadir kizim co degisti. anlam veremiyorum. once sabah gec kalkmaya basladi 10.30 civarini buluyordu. sorun etmedim benim isime gelir dahs cok uyurum. sonrasan gece gec yatmaya basladi tabi. en son gunduz uykusunu 1 e dusurunce duruma el attim. sabah erken kaldirdim gunduz 2 uyku yapmasini sagladim ama gel gelelim bu seferde gece 2 saatte bir aglayarak uyanmaya basladi. hayir ac degil mama yemiyor sadece gozu kapali agliyor kucagima aliyorum geri yatiriyorm uyumaya devam ediyor. dun ve bugun ise uyumuyor. oglen 1 ile 3 arasi uyudu bugun. 3 ten beri uyumuyor cocuk suan. ayagima aldim en son yok kaciyor ayagimdan da. suan evde geziniyor oyuncaklariyla oynuyor. isiklar kapali acmadim mayisir belki diye. napicagimi sasirdim. soranlara uyuyor kendi uyuyor deliksiz uyuyor diye diye kendi nazarim degdi cocuga