anne202020 Merhaba. Kızım 9 aylık. Geçen hafta menenjit aşılarından nimenrix yapıldı. Doktorumuz bu hafta da hemen bexsero yapalım dedi. 1 hafta arayla bu aşılar yapılır mı,ağır gelir mi diye endişe ettim. Bilgisi olan var mıdır🌸
ozgeozturk anne202020 Bizim doktorumuz ikisinin ya aynı anda yada 1 ay arayla olması gerektiğini söylemişti.
Sdnrruznn anne202020 İlk dozunu 10 aylıktı yaptırdık 2.dozunu 13 aylıkken yaptırıcaz yani bu ay 3.dozu 20 aylıkken 4.dozu 24 aylıkken yapılacak inş
anne202020 ozgeozturk en geç 1 ay içerisinde mi, yoksa 1 ay mı geçmesi lazım diğer aşının üzerinden?Anlayamadım kusura bakmayın😔