lalelikiz Annem ve babam hala hastanedeler . Yas 60. son 3 gundur annemin bas agrisi dhaa fazla. 1. Gunden beri var zaten. Ve istahi yok asla mide bulantisi oluyor. Bunlar normalmi? Covid yasayanlar nolursunuz bilgilendirin
Tugba2355 lalelikiz 3. Günden sonra benimde başım çok ağrımıştı 6 gün tat koku alamadım emzirdiğim için ilaç kullanamadım. Herkeste farklı etkileri var ama birkaç kişiden daha şiddetli baş ağrısı şikayeti duymuştum iştahsızlık normal üzülme inşallah en kısa zamanda Sağlığına kavuşur
nikimikedi7 lalelikiz bugün 5.günümdeyim ve ilk günden beri deli gibi başım ağrıyor.Covid nöral sisteme yerleştiği için sinir sisteminde etkilerini görmek normalmiş. Mesela ilk iki gün ara ara bilinç kayıplarım da oldu.ama normal dedi doktorlar.
lalelikiz Tugba2355 ne kadar surdu sizin covid belirtileri birde en siddetli oldugu kacinci gundu hatirliyormusunuz
Navruzakburu Tugba2355 şuan bende covit 19 zum emziriyorum ilaç kulkanmiyorum koku alamiyorum siz kokuyu fe tati kaç gün icinde tekrar almaya basladiniz ogrene bilirmiyim
lalelikiz Eminannesi annemin ilk basta bu kadar siddetli degildi, korkuyorum daha kottu bsy cikacak diye
Tugba2355 Navruzakburu 6 gün hiç almadım sonrasında yavaş yavaş düzeldi ama tabi herkesin farklıdır ben şuanda bile eskisi kadar iyi aldığımı düşünmüyorum Çok geçmiş olsun 💜