1 aylık bebegım var doğdu doğalı nefes alırken hııhııı dıye nefessiz kalıyomuş gibi yapıyo bazen uyurken yapıyo bazen emerken başına böyle bı durumla karşılaşan annemlerımız var mı yardımcı olun lütfen doktora götürdüm burnunu temızledı burnunda kı sıkıntı dıye ama burnunu da temızledı hala devam edıyo korkuyorum 😞😑