Mommyishome Thiocilin pomad kullanan var mı mastit olup? Nasıl kullandınız? Ya da başka bi antibiyotik merhem kullanan var mı?
psikolog-anne Mommyishome canım cok geçmiş olsun, süt birikmesi cok yaşadım ama tam anlamıyla mastit olmadım hiç, bol bol sağmak gerekiyor, cok zor vallahi. Cok ateş yapıyor üstte kalsın postun
Senacay Mommyishome onu kullanmadım lahana alıp onu kaynat ve seninyakmayacak kadar ilidiktan sonra göğsüne kapat
Mommyishome CaglaCeylin mastit için antibiyotikli kremi mi var lansinohun? Meme ucu kremini mi diyosunuz?
Mommyishome psikolog-anne bende de ateş yok tam olarak mastit değilim sanırım ama ağrım var 2-3 gündür. Sanki sağ mememin sağ tarafında ve alt kısmında taş varmış gibi yürürken. Emince de boşalmıyormuş gibi. Aslında bebeğimin doyamadığını da düşünüyorum bikaç gündür. Bezlerindeki çiş azaldı. Bu nasıl iş anlamadım gtti. Bol süt olmadan tıkanıklık nasıl oluyor