Defne_cicegim Z44 yani benim bebeğim abartı bi gazı olmadı ama ben günde 3 defa 1 çay kaşığı kimyon yutuyodum rezene iciyodum ayrıca bebeğime biogaia damla ve metsil damla kullanıyordum karnına hep sıcak havlu koydum ayaklarını sen ve bebekde hep sıcak olsun senden çok alıyo valla başkada bunlardı 4. Ayda bitti bizimki şuan 13 aylık
Z44 Defne_cicegim ya pekicdanlayi ne zamana kadar kullandınız ben kullanıyorum hala ama çokta istemiyorum kimyasal şeyler kullanmayı
Asyaipek Z44 3ay dört günlük benim de kızım gaz bombası gibi artık tükendim bi kaç gündür atak dönemi diye mi böyle iyice huysuz uyumuyor hemen uyanıyor ağlayarak uyanıyor hep meme istiyor çekince uyanıyor emzik almıyor sürekli emdiği için de bu sefer gaz birikiyor kusuyor şaşırdım kaldım artık 😫🥴sabsimplex nurse harveys biogaia acı elma yağı rezene kimyon be varsa denedim be masajlar yapıyorum her gün sürekli masaj.bebek havuzları varsa spa ona götürdüm masaja götürdüm gene aynı gene aynı ıkın ıkın edip ağlıyor üç ayda üç yıl gitti ömrümden😩😴😴 1.
Zeynep7kp Z44 aynı dertten muzdaripiz siz gene 3 aylık bitmesine az kalmıştır benimki daha 42 günlük ☹️
Zeynep7kp Z44 amin canım iyi olsunlar da evet canım biogaia ve nurse harveys kullanıyorum ama baya damla denedim bunları ikili kullanmaya yeni başladım bakalım
Gamze3466 Z44 4.ay bitince geçecektir merak etmeyin. Biogaia gaz damlası deneyebilirsiniz. Günlük dozu 5 damla. Bize iyi gelmişti.Birde bacaklarını karnına doğru çekin hareket ettirin.
Huriye48 Z44 karnını sarın genelde öyle dursun, benim ebe yengem var benim bebeği sıkıca sarardı , sürekli sar derdi , iyi geliyor.