Sentrk tabiki, sabah uyanınca 2 bardak su içiyorum sonra 11 12 gibi kahvaltı genelde klasik kahvaltıı bazen de meyveli yulaf lapası yiyorum akşam yemeği klasik ne yapıyorsam yanına salata ya da yoğurt ne giderse saat 5 6 gibi yiyorum, gün içinde şekersiz çay kahve detoks suyu serbest sadece kahvaltıyla aksam yemeği arasında bazen Kuruyemiş bitter cikolata meyve falan yiyorum 2 ara öğün olacak sekilde 😊 aksam yemeğinden sonra da yine sekersiz cay kahve su 😊 bazen kacamaklar oldu tabi ve cumartesiye ödül verdim hep kendime burger yedim pizza yedim kola ictim 😂 ama ödül günü dısında hep sadık kalmaya calıstım diyetime, sağlıklız paketli olan hicbisey tüketmedim özelikle ilk 2 ay makarna pilav hic yemedim 😂 Ay biraz uzun oldu kusura bakma canım 😍